Thursday, December 4, 2008

wedding

Actually wedding ni dah berlangsung last month, tetapi disebab kan blog ni baru je di publish kan secara rasminya pada 3 Disember 2008 pada jam 12 tgh malam.
Majlis ni pula berlangsung pada 8 dan 9 November 2008. Majlis perkahwinan kawan office aku, Noor Faezah dan pasangannya Arinshah. Time ni aku merupakan orang yang agak penting juga la... kikikiki... First time jadi pengapit ni perasaan sangat la teruja, ada la nervous ckit sebenarnya.. mengalahkan pengantin pulak tu.. huhuhu...
Habis majlis tu memang penat sangat, tapi seronok juga duk kat atas pelamin ni sebenarnya ek? kt atas tu dapat tengok sume orang yang datang.. tapi yang paling penting bila dah duk kt atas pelamin ialah, kena control ayu n cun la.. hehehe.. =p
bila la nk sampai turn aku pula ek? =p kawan2 yang sama sekolah menengah dulu ramai yang dah bina masjid.. Ada yang dah ada anak pn.. Merasa juga la ada anak buah dalam usia muda ni.. hehehe..
To all my friends yang dah selamat bernikah dan sedang melayari bahtera rumah tangga, diucapkan Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.. Amin.. =)
Selamat Pengantin Baru...
-Noor Faezah & Arinshah-



me as pengapit yang berjaya.. wakakaka.. =p

Kak Feeza di hari bahagianya... =)

1 comment:

mifzawal said...

maaf numpang entar aje key