Monday, November 12, 2012

~ 10-11-12 ~


Tahniah & Selamat Pengantin baru Siti! Semoga ikatan yang dibina kekal hingga ke akhir hayat. InsyaAllah, Aamiin.
She's my kindegarden-mate, dulu pergi balik tadika sesama. Kitorang tadika kat Taski Abim, Sg. Sekamat Kajang. Lepas balik tadika dia mesti datang rumah opah aku untuk main. Hisap botol susu (tapi aku minum milo dalam botol) sesama. hehe. Rasa comel pula hisap botol time pakai baju tadika. Baju hijau cair kain hijau pekat. Arrrggghh rindu pula zaman tadika tu, zaman tak perlu nak fikir apa apa. *eheh nak cerita pasal orang nikah ke pasal kau time tadika nih?* ;D

Tapi, itulah kami. Dia kawan saya dari tadika. Masuk sekolah rendah still sama lagi, tapi tak serapat time tadika. Bila naik sekolah menengah lagi la tak rapat, even satu sekolah. Walaupun begitu, kami still keep in touch. Lagipun rumah dia dekat sangat dengan rumah opah aku. Bila balik rumah opah tu jumpa juga. :)

And now my bff ni dah selamat dinikahkan. Cerita cinta mereka sangat menarik. :) I wish my love story could be wonderful like her. I wish...

She's belongs to someone else now! Rasa nak menangis je sekarang... *wiped_tears* tangisan dalam kegembiraan sebenarnya. hee. 

Me & Her. :')
Me, Her &  Anas. Kami bertiga bersama masa sekolah rendah. :')
Sebelum akad nikah dilafazkan. 
Alhamdulillah, dia sah menjadi isteri orang dengan sekali lafaz. 

p/s : doa2kan lah jodoh aku pula ye. Kawan2 makin ramai yang dah nikah ni, mana boleh jadi. huu.

No comments: