Wednesday, December 23, 2009

~ Tuhan Beri Aku Cinta ~


Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada dihati ini
Di jiwa ini...hampa

Ku bertemu sang Adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cubaan hidup
Seakan aku hina...

Tuhan berikanlah aku cinta...
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang Mu
Biarkanlah aku punya cinta...

Tuhan berikanlah aku cinta...
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal Mu
TUHAN BERI AKU CINTA....
Lagu yang sangat menyentuh perasaanku, sampai bisa buat aku menangis lorh.. huhu.. Hayati liriknya, nikmati lagunya dan mari nyanyi bersama.. =) as usual, kena download sendiri la ye.. hehehe..
OST Ketika Cinta Bertasbih by Habiburrahman El Shirazy, Tuhan Beri Aku Cinta was sang by Ayusitha..

No comments: