Tuesday, July 28, 2009

~Bowling time~

Veneu: South City Plaza, Seri Kembangan.
Time: 9.00 p.m. ~ 11.00 p.m.
Date: 28 July 2009 (Selasa)
Purpose: Perlawanan Bowling antara Pejabat Agama..

Setelah sekian lamanye aku b'diam diri dr dunia bowling nih (cewahh), ari ni lah masanye nk tnjuk kn bakat tu balik...heheheh... gigil dh rsenya tgn nih nk pgang bola tu.. yeay...

nnt kn kemunculan ku di sana ye... ahakstuih... =p
sebelum tu nk cite skit tntg p'lawanan ni ek... sbnr nya ni merupakn p'lawanan antara staff2 di pejabat agama (tmpat ibu i keje)...pejabat agama pn men bowling tau (t'msuk la ustaz2, kadi2 dn sewaktu dgn nya la...) whoooaaa bkn men2 tau... btl2 pnye... hehehe...

***

kami b'tolak dgn menaiki sebuah kereta yg di pndu laju oleh my bro.. ibu n aku as pssnger je la kn.. hehe.. yg len2 sume tinggl sbb adik2 kne skolah esk kn? so duk umah wt homework leklok k... bgus nye, ank sape la ni... ngeee...

***
haa tu diaaa....ni bru je blik dr South City Plaza...
rase cm nk t'cbut je tangan n jari2 runcing ku ini... ahaks...
mula2 smpai tu aku dgn abang ingt nk tgk je dorg lwn...
rmai jg peserta, ade la smpai 12 lane yg bkak utk tournment nih...
3 lane utk perempuan n 9 lane utk lelaki...
stlh 1/2 jam ktorg tnggu, game x start2 jg....tgn aku nih plk da rse cm nk sgt2 bling bola tu...(tp tahan) heheheh...
lps tu je, aku dgn abg trus reg 1 lane utk ktorg b'dua je... ngeh3...
cadangnye nk men 2 game je...abis 2 game je, ayah smpai...ape lg, wajib la tmbh lg 3 game...
haaaaa amik kne men 5 game non-stop....
dats y la i kte td, nk t'cbut jari2 runcing i nih... huhuhu...
lps nih sebulan xmen pn xpe lorh... ahaks...

orite, i pn da nantuk nih... =p
selamat mlm sume...(cm la ade org nk bce blog aku nih)
layyyyaaannnnnn.... tata!

No comments: