Sunday, January 3, 2010

~ UiTM, Puncak Alam ~

Setelah sebulan lebih bercuti, kini tiba masanya untuk kembali memerah otak dan menyibukkan diri dengan buku2, assignment, quiz, test, event dan segala macam kerja yang bakal di berikan oleh lecturer.. Duniaku sebagai seorang student telah bermula kembali.. Now, i'm in part 5, Bachelor in Customer Service Management.. huhuhu.. To all my friends, doakan kejayaan sahabatmu ini ye.. tq2.. =)

ini ialah tangga yang di gunakan oleh student untuk ke fakulti dari kolej kediaman..
jumlah keseluruhan anak tangga ini lebih kurang 300 anak tangga.. hohoho..

ini pula ialah pemandangan kolej kediaman dari tingkat 16, Fakulti Pengurusan dan Teknologi Pejabat. Bahagian yang bertingkat dan berbumbung tu ialah tangga2 tadi.. =p
Fakulti Sains Kesihatan (kiri) & Fakulti Pengurusan dan Teknologi Pejabat (kanan)


Kolej Rafflesia (Asrama Siswi)

Kolej Angsana (Asrama Siswa)

Kolej Angsana (Asrama Siswa)

Dewan Makan Rafflesia
Doa untuk diri sendiri : Semoga diterangkan hati, di bukakan minda supaya senang menerima ilmu, di kuatkan iman di dada agar dapat melalui setiap ujian yang datang dengan tabah dan redha dengan setiap ketentuan-Nya..insyaALLAH.. Semoga semester ini lebih baik daripada semester yang lepas.. Amin..

Chaiyok2 Shikin!! =))

3 comments:

wirajiwa said...

uitm puncak alam...mpphhh..memang dipuncak alam sungguh tempat nih. Adik aku ada kat sinih ni..adoi laa..ngeri betul bila nengokkan bukit kat tepi tur, kalau laa runtuh...heyyy nauzubillah

nur ashikin said...

Wirajiwa ada adik belajar di Puncak Alam juga ye? Dia ambil course ape kat sana?

wirajiwa said...

tak , bukan belajar sana, tp sewa rumah kat sana, dan kebetulan aku selalu lalu kat sana masa ulang alik dari Puchong ker Sg Besar 3 tahun dulu. :)