Monday, November 16, 2009

~ Classmate...OCB 44C ~

Assalamualaikum semua...(tak jawab dosa) hehehe... hmm hari ni baru ada kesempatan nak upload gambar rakan2 sekelas setelah dekat setahun kami bersama.. =) gambar2 ni semua di ambil semasa bulan Ramadhan = sebelum Syawal.. =p Jangan terkejut bila tengok gambar ni sebab ada 4 orang je jejaka di antara kami semua.. hmm nak buat macam mana kan.. Ape2 pun, korang semua memang best.. =)

Sekarang dah start cuti sem, so, kawan2 semua kita jumpa lagi sem depan ye.. hope we can work together as a 'one team' again.. Enjoy the pics.. ;)

hehe... ;)

huhu... ;)

lalala... ;)

love... ;)

where am i?
bermaaf2an... =)

here we are... =)

ceria... ;)

;)

video

No comments: